lauantai 17. elokuuta 2013

Mad World

Missäpä muualla mää taas nökötän, kuin respassa yöaikaan. Nakki napsahti taas mulle ja neljä ellei viisi yövuoroa odottelee edessäpäin. Toisaalta niinkuin jo aikaisemmin oon maininnu, niin tää on melkeinpä paras vuoro. Toki ärsyttäähän se kattoa, kun kaverit lähtee viihteelle ja ite jää tänne istumaan..mutta aina täällä jonkun on oltava.

Nyt täällä eletään mielenkiintoisia aikoja, sillä eilen ja tänään tänne saapui kolme uutta tyttöä ! Mutta ensi viikolla lähtee Elena ja Romain, jotka kuitenkin on ollu täällä yhtä kauan kun mekin, niin tuntuu erittäin haikeelta ): Romainin kanssa onneks vielä viikko aikaa pyöriä ja Elenankin muutama päivä :)

Viime viikon lauantaina bongattiin huikeet rantakekkerit Messonghista ja sinne nuo toiset tänäänkin suunnisti. Viikko sitten juhlittiin Alsun ja Tiinan kavereiden viimeistä päivää kuin viimeistä päivää :D iltaa jatkettiin tietenkin tuttuakin tutummalla Golden Beachilla.

Beachpartyyt !!
Maanantaina olikin sitten hiukan erilainen päivä. Alinalla oli vapaapäivä ja mulla lyhyt vuoro, joten ajateltiin, että vuokrataan pyörät ja lähetään päiväseltään "käväsemään" Agios Gordios-nimisellä rannalla saaren toisella puolella. Kyseiselle rannalle on n. 15 km matka ja ajateltiin, että keposestihan me sinne pyöräillään. Meille neuvottiin reitti Stavrosin kautta, mutta tietenkään kumpikaan meistä ei tajunnut Stavrosin sijaitsevan melkein saaren keskellä olevan vuoriston korkeimmalla kohdalla..näin ollen menomatka kesti neljä tuntia ja paluumatka kolme. Perillä kerettiin olla tunnin verran ja siinä rajoilla mentiin, että jaksetaanko vaiko eikö. Ehkäpä elämäni rankin urheilusuoritus. Noh, ainakin maisemat oli upeita :D

Rakas Benitses yläilmoista

Agios Gordios melkein siintää horisontissa..

Menopelit, joita raahattiin varmaan puolet matkasta taluttaen xD huomatkaa selvytymispakkaukset tarakoilla !

Määränpää, josta kerkesimme nauttia noin tunnin verran hehheh :)
Torstaina päätettiin noin minuuttia enne bussin lähtöä, että on hyvä aika lähteä syömään Korfutowniin. Ihme ja kumma kerettiin bussiin ! Kyseisenä päivänä vietettiin Saint Spiridonin juhlaa ja päästiin näkemään myös juhlakulkue illallisen jälkeen :)

Lopuksi viskasen tähän vielä muutamat kuvat yleisestä menosta ja meiningistä :)

Henen kanssa sukeltamassa :)

Yksi päivä saatiin todistaa pienimuotoista myrskyä Korfulla :0

Alsun kanssa respassa trollailemassa :D

Nyt sain vielä mattimyöhäiset vieraat huoneisiinsa ja saan häipyä valmistelemaan aamiaista taas kerran ! Kalinixta kouklesmous :))